Інтерактивні казки
Оберіть стать дитини


Скільки років вашій дитині?
-
До 5 років
-
5-7 років
-
7-9 років
-
9+ років
-
До 5 років
-
5-7 років
-
7-9 років
-
9+ років
-
Чаклун
Дівчинка Міла сиділа на гойдалці й дивилася на веселку. «Ох і гарно було б пробігтися по ній! — подумала вона. — Напевно, веселка прохолодна і смачно пахне». Їй чомусь здавалося, що веселка пахне льодяниками. Коли гойдалка злетіла, веселка раптом спалахнула і зникла, а замість неї в райдужному хороводі навколо Міли закружляли метелики: фіолетовий, синій, блакитний, зелений, жовтогарячий і червоний. — Привіт! — сказав червоний. — Хочеш із нами? — запитав жовтогарячий. — У райдужну подорож! — додав жовтий. — А можна? — зраділа Міла. — Навіть треба, — мовив зелений метелик. — Нам потрібна допомога, — зітхнув блакитний. — Злий чаклун ловить веселки, — сказав синій. — І перетворює їх на нічні кошмари, — сумно закінчив фіолетовий. Злий чаклун жив у темній печері. Він не любив людей, не любив радості й узагалі нікого й нічого не любив. Але йому подобалося перетворювати все добре й хороше на темне і страшне. Особливо — брати веселки, такі яскраві та променисті, й перетворювати їх на нічні кошмари, підмішуючи людям у сни. Люди лякалися, а чаклун живився енергією страху і ставав дедалі більшим та могутнішим. Він задумав захопити весь світ і перетворити людей на своїх слуг і маріонеток. Йому здавалося це дуже кумедним, і він просто заливався злісним сміхом.
-
Голубина пошта
У казковому світі, на верхівках могутніх дерев, розташувалася Голубина пошта. Їй уже кілька тисяч років, а дерева тут такі старі, що їхнє коріння сягає центру Землі. Поштові голуби щодня розносять звістки в усі куточки казкового світу. Санта-Клаус дізнається, як поводилися діти і які подарунки вони хочуть. Гноми знаходять загублені іграшки, а зубні феї завжди знають, у кого випав зуб. Коли дитина кладе його під подушку, вночі прилітає фея, забирає зубчик і залишає натомість сюрприз. Якщо в когось болять зуби, феї приходять на допомогу, лікуючи їх чудовим еліксиром. Дуже важливо доставляти всі звістки казкового світу вчасно. Тому щоранку, щойно сходить сонце, голуби збираються на кроні найвищого дерева і спостерігають, як на гілках розпускаються нові зелені листочки. Кожен із них — це лист або листівка. Листочки потрібно зірвати, розсортувати і доставити у потрібний куточок казкового світу. Голуби набивають ними рюкзачки й вирушають по своїх маршрутах. Повертаються вони пізно ввечері. Іноді термінові звістки розпускаються серед дня або ввечері, і голуби одразу летять у дорогу.
-
Чарівництво
Маленька феєчка Аза вчилася перетворенням. Вимовивши заклинання, старанно змахнула чарівною паличкою, як говорила мама-фея, і спрямувала силу палички та силу погляду на хмаринку. Хмаринка підстрибнула, перекинулася, перетворилася на вужа і плюснула кудись у річку. — Ну, ось… А мала вийти пташка! — засмутилася Аза. — Або заклинання неправильно вивчила, або подивилася не так… Вона спробувала перетворити дерево на мишку, але вийшов слон, добре, хоч сірий, а не рожевий. І всі частини тіла були на місці. Аза насупилась і стиснула паличку в руках. Паличка зламалася. Феєчка тупнула ногою. Зачарований слон довірливо підійшов до юної чарівниці. Феєчка задумливо погладила його по хоботу. — Ну, йди, йди, у мене немає нічого, щоб тебе пригостити. Слон подумав, що це вона чекає на частування. Тож почав зривати гілочки та яблука і складати до її ніг.
-
Слоненя Топ
В гарному зеленому лісі на березі річки жило стадо слонів. Слони були працьовиті й активні. Вони любили мандрувати, бавитися, щось разом будувати і знаходити різноманітні смаколики. Якось слони побачили, що на їхньому березі стає дедалі менше їжі. А на іншому березі виднілася незаймана зелена травичка і безліч звабливих дерев зі стиглими плодами. Тож вирішили слони побудувати міст на інший берег. Міст мав бути міцний, щоби ним пройшло стадо слонів. Може, й інші тварини теж захочуть піти й смачненьким поласувати. Для цього треба було повалити довгі й міцні дерева, щільно зв’язати їх між собою і покласти між берегів річки. Слони всі разом — дорослі й діти, дружно взялися до роботи. Дорослі валили дерева й котили до берега. Діти обламували з них гілки, обдирали кору й носили ліани, щоб зв’язувати стовбури.
-
Світлячок Промінчик
По різні боки дрімучого лісу були собі маленькі села — Чомучка та Навіщоня. Жили в них дуже непосидючі й допитливі дітлахи, яким усе хотілося знати. Тому вони ходили до школи. Щодня дітлахи Навіщоні і Чомучки виходили зі своїх домівок і тупотіли стежкою на сонячну галявину, що розкинулася просто посеред густого лісу. Саме там була Лісова школа, яку діти дуже любили. А ще більше вони любили свого вчителя — Василя Відповідовича. — Чому Земля кругла? — запитувала Аліса. — Навіщо дятел стукає по дереву? — цікавився Ерік. Василь Відповідович завжди розповідав дітям багато цікавого, бо знав відповіді на будь-які запитання. Він навчав дітей різних наук — і математики, і біології, і навіть фізкультурою з ними займався. Оскільки йому було важко справлятися з усіма дітлахами, то в школі був помічник — світлячок Промінчик.
-
Світлячок і бджілка
Жучки-світлячки увімкнули свої ліхтарики й літали над садом, створюючи таємниче сяйво. Так дорослі світляки спілкувалися між собою: інколи підморгуючи ліхтариками, вони знайомилися і створювали сім’ї. Маленький жучок-світлячок Вогник стояв на листочку смородини й дивився на цю красу. Там високо літали його мама й тато. Його друзі — діти світлячків — теж дивилися на рідню і підморгували своїми ліхтариками. А наш малюк був сам у темному колі. Він не вмів вмикати свій ліхтарик. Адже для увімкнення ліхтарика треба у своєму черевці з’єднати дві речовини. А жучок Вогник починав сильно хвилюватися, коли потрібно було це зробити, тому речовини відмовлялися з’єднуватися. До нього підлетіла мама й обійняла його. Ліхтарик на її черевці яскраво світився. — Мамо, чому в мене не виходить увімкнути свій світильничок? — засмучувався Вогник. — У всіх моїх друзів ліхтарики вже сяють. — Тому що ти дуже хвилюєшся і надто сильно хочеш це зробити, — сказала мама.
-
Мандри тарганів
Жили собі тарган Милован і тарганиха Малашка. Любили вони чаювати з ранку до смерканку, особливо у вихідні і на дозвіллі. Сядуть за столик із соломки сплетений, на стільчики солом’яні. Вареннячка, медку дістануть, чашечки красиві поставлять, цілющого чаю наллють і сидять, чаюють, душевно розмовляють. Мухи іноді до них у гості заходили, жучки різні. Усі любили духмяний тарганівський чай. Якось у такий чайний день, коли за столом уже були гості, пропав у тарганів чайник. Просто зник та й годі. Охнула тарганиха Малашка: — Де ж чайничок наш? — Може, ти його забула на місце поставити? — припустив тарган Милован. — А от і ні, сам подивися, немає ніде! — заперечила Малашка. Господарі й гості почали шукати чайник, але його ніде не було, навіть у дворі. — Без чаю ніяк не можна! — задумливо мовив тарган Милован. — Що ж… Ходімо по новий чайник! Взяли вони грошики і вирушили на базар. А гості залишилися чаю чекати й чайник шукати, раптом ще не скрізь подивилися. Тільки-но таргани з хати своєї статечно вийшли, назустріч їм миша поспішає. Миша — це, знаєте, звір такий величезний, зубатий, із довжелезним хвостом. Тарганів не цурається: може і на обід, і на вечерю їх їсти.
-
Пригоди медуз
Вчителька проводила урок. — Дивіться, діти, — мовила вона й показала на картинку. — Ось тут, на щупальцях, у нас є клітини з отрутою. Якщо повз нас пропливає здобич або ворог, що потрібно зробити? — Привітатися й дати дорогу! — впевнено заявила медуза Ара. — Та ні ж бо, Аро! — нетерпляче сказала вчителька. — Треба випустити отруту. — Вона ж пекуча! — заперечила Ара. — І це боляче! Усі інші медузенята з подивом поглянули на неї. — Правильно! — підтвердила вчителька. — Тому ми її і використовуємо для оборони від ворогів. — Але навіщо? — не вгамовувалася Ара. — Хіба не можна бути доброю медузою? — Доброю і мертвою! — розсміявся її однокласник Кон. — Якщо ти не будеш убивати ворога, він тебе зжере! — Молодець, Коне! — похвалила вчителька. — А тепер я покажу, як потрібно жалити! Ара насупилася. Вона не хотіла бути лихою й пекучою медузою і завдавати шкоди іншим мешканцям моря. Тому вона почала малювати на піску навколо себе тепле сонечко й веселих дельфінів.
-
Пиріжок
Мурахи тягли в мурашник солодкий пиріжок з абрикосами, що без нагляду валявся на вулиці. — Ось буде бенкет! — сказав мурашка Дін мурашці Раму. Рам тільки покивав у відповідь, бо пиріжок був важкий, мурахам доводилося відпочивати і викликати підмогу, щоб донести його. І ось, коли під пиріжком уже зібралося стільки мурашок, що ступити між ними було нікуди, а зверху здавалося, що пиріжок сам кудись повзе, він раптом злетів у повітря. Його підняла дитяча рука. Частина мурах встигла зістрибнути, а частина здивовано повисла, вчепившись за іще м’якенькі пиріжкові боки. Дитяча рука трохи потрясла пиріжком, щоб мурашки впали, однак ті вчепилися в рум’яний смаколик зубами й нізащо не відпускали. Тоді дитина спробувала їх здути, а коли і це не вдалося, жбурнула разом пиріжок із абрикосами і мурахами якнайдалі. Пиріжечок упав на пагорб і боляче вдарив мурах, а комусь навіть придавив лапи.
-
Мешканці озера
В одному гарному синьому озері жили четверо друзів: срібляста риба Карась, зелений Рак, бура Жаба й коричнева Черепаха. В озері у них було багато різних справ, однак у вихідні товариші збиралися біля прекрасної білої квітки латаття, водили хороводи, пили чай із варенням, грали в ігри — найчастіше ганяли водяний горіх замість м’яча, і розмовляли про життя. Кожному було що розповісти, адже в озерному світі завжди трапляються пригоди. Жабу якось ледь не з’їв лелека. Він підняв її високо над озером, і вона побачила, яка величезна насправді земля. Жаба боролася з лелекою і, врешті-решт, вислизнула із його дзьоба. А коли падала, то вдарилася об воду й у неї довго боліла лапка. Черепаха якось пішла гуляти берегом і заблукала. Потім її переслідував собака, і Черепаха змушена була сидіти у своєму будиночку-панцирі цілу ніч. А коли вранці її знайшли людські діти, то віднесли до води.
Відкрийте всі таємниці нашого чарівного лісу!
Бібліотека авторських "Живих казок" чекає на вас!
Сотні корисних історій для розваг і розвитку дітей.
Перегляньте наші казкові ТАРИФИ — вони вас приємно здивують.
Подаруйте дітям радість, задоволення і користь!
Користь інтерактивних казок
Інтерактивні казки — це незвичайні історії, які занурюють дітей у світ, де їхній вибір впливає на подальший розвиток сюжету. Дитина стає активним учасником подій, прямо як у житті! Це допомагає дітям розвивати критичне мислення, уміння приймати рішення та усвідомлювати наслідки своїх дій.
Наші інтерактивні казки навчають аналізувати ситуації, зважувати плюси та мінуси і розуміти причинно-наслідкові зв’язки. Це унікальний спосіб дати дітям швидкий життєвий досвід, формуючи відповідальність і самостійність. Крім того, такі казки розвивають емпатію та соціальні навички, допомагаючи краще розуміти почуття інших і будувати здорові взаємини. Кожна розвилка на шляху казкового героя навчить дитину робити правильний життєвий вибір. Читання наших авторських інтерактивних історій стане захопливою спільною подорожжю для дітей і батьків, відкриваючи нові горизонти знань і людських цінностей.
Не бійся темряви
0:00
0:00